Prima pagină > TABERE, TURE > Tabara de 1 Decembrie 2013

Tabara de 1 Decembrie 2013

In perioada 29 – 1 decembrie a avut loc tura de 1 Decembrie a clubului.
Cazarea s-a facut la refugiul Salvamont din Doda Pilii. Pe langa membrii Speopoli, la tura au luat parte si 9 membri ai CSA.
Vremea a fost foarte frumoasa in cele doua zile.

Au avut loc urmatoarele ture:

vineri, 29 decembrie:

– tura foto in Humpleu: s-a intrat la miezul noptii si s-a iesit pe la 3:40. Participanti: Cata, Aghi, Diana, Raluca, Andrei, Corina, Andreea, Cosmina, Sigrid.

– tura de recuperare a echipamentului din Humpleul Mic: s-a intrat pe la miezul noptii si s-a iesit pe la 2:30. Participanti: Nicu Rosca, Laura, Medi, Anca, Emil, Cristi, Daniel.

sambata, 30 decembrie:

– tura in Cerbului: s-a intrat pe la 16:30, s-a iesit 3 ore mai tarziu. Din cauza zapezii, am balaurit vreo doua ceasuri pana am gasit pestera. S-a mers pana la 7 galeti. Nivelul apei era destul de scazut. Participanti: Isa, Diana, Nicu Rosca, Laura, Sigrid.

– tura de vizita in Humpleu pe circuitul clasic, impreuna cu cei de la CSA.

– tura de suprafata si vizita in Pepii: participanti: Anca, Cosmina, Andreea, Corina, Coco, Cosmin, Nicu, Medi, Andrei, Cristi, Emil, Daniel. Am lasat masinile undeva langa Pestera Pepii si mai departe spre Chei am plecat in plimbare. Aproape de intrarea pe traseu ne-au ajuns din urma echipa de alergatori care plecase cu 5 minute inaintea noastra: Nicu, Mona si Mihaela. Am trecut pe langa peretele Cuciulatei apoi am coborat spre Poiana Radesei, am facut circuitul mic al Radesei, urcand intai pe partea dreapta, unde am vazut dolinele care dau in Cetatile Radesei, apoi am coborat pe cursul raului care intra in Pestera si formeaza un mic canion la iesire. Ne-am regrupat la iesire din Cetati si am constatat ca o sa ne prinda noaptea pe traseu. Pana aici traseul a fost foarte bine marcat, dar informatia pe care ne-a dat-o Nicu Brândaş era ca pe o portiune de 200 m marcajul lipseste. Lumini aveam, poteca, deşi acoperită, se zărea, aşa că am luat-o la pas. Adulmecătorii de cărări şi-au făcut datoria şi astfel am ajuns iar la marcaj şi apoi la un punct de belvedere. Mai departe am mers pe traseul marcat şi în final am ajuns la grohotişul care coboară spre albia Someşului Cald şi marchează finalul Cheilor Someşului Cald. Am traversat Someşul Cald, care btw…era taaare rece şi am ajuns in punctul final al Cheilor. Drumul inapoi pe drum l-am facut la lumina stelelor, în linistea nopţii. Am trecut pe langa masina parcata la Pestera Cerbului, dandu-ne astfel seama ca prietenii nostri inca mai aveau probleme grele de rezolvat acolo. In Pepii au intrat la ora 19.10 Cosmin, Medi, Anca, Andreea, Cristi, Emil şi Daniel. Traseul a fost umed si sportiv, cuvantul cheie fiind: RAMONAJ.

Duminica dimineata am spalat echipamentul, apoi cativa dintre noi au trecut pe la cabana Speopoli sa mai presteze cate ceva. Am spart lemne, am pus pragul la usa, am facut o banca si o lada pentru lemne.

S-a facut si o tura de suprafata in jurul Dealului Humpleului: Valea Firii, Poiana Vartop, Poiana Marului. Participanti: Anca, Cosmina, Andreea, Corina, Medorian, Cristi, Emil, Daniel.

Categorii:TABERE, TURE Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.