Prima pagină > TURE > Tura 15-17 noiembrie

Tura 15-17 noiembrie

S-a plecat vineri seara pe la ora 18. Am ajuns la cabana Speopoli pe la ora 21.30. S-au desfasurat activitati in jurul focului apoi am dormit la mansarda. Dimineata, ne-am impartit pe grupe pentru activitatile zilei : tentativa de explorat la Ponorul cu Zapada,  lucru la cabana si TSA la Abri.

Grupa TSA: Matei, Sigrid, Daniel, George, Cristi, Cristi, Emil (cei 4 de la geologie), Cosmina, Anca, Raluca, Adelina, Medorian, Izabela alta si o prietena de-a ei, Miguel.

Am plecat la ora 11 si ne-am intors pe la 17. Matei a echipat 2 trasee: o verticala cu 2 fractionari si o mana curenta de tavan cu urcare de 4,5 m si coborare de 5 metri.

In timp ce Matei a facut echiparea s-au mai desfasurat urmatoarele activitati: prezentarea echipamantului TSA, utilizarea blocatoarelor si coboratorului, noduri, vizitarea pesterii de langa Abri in numar restrans.

La terminare, dezechiparea mainii curente, Matei, dezechipare verticala, Daniel.

Ne-am reintors cu 2 masini. Am luat masa de seara in jurul focului, ne-am jucat si am spus bancuri. Pe la ora 1 am mers la culcare in cabana sus si jos (dupa ce in prealabil s-a facut focul in soba si a iesit ceva fum inauntru). O trupa de 12 persoane a dormit in cabana la Laura.

Dimineata ne-am impartit iar pe grupe si activitati : curatenie la cabana, decolmatare Humpleul mic la sifonul din aval, vizita Humpleu. Participanti: Cristi Irimes, Paul, Nicu, Matei, Petre.

S-a mers pe traseul pana la sala gururilor, iar o mica grupa a mers pe taras pana la primul rapel.  S-au facut poze. Durata vizitei a fost de circa 6 ore. La intoarcere ne-am spalat echipamentul, ne-am intalnit cu o parte din ceilalti colegi si am plecat spre Cj.

In afara de cei mentionati, au mai participat la tura: George si Isa,  Petre si Cristiana, Carmen.

Daniel

IMG_2991IMG_3066 IMG_3070  GEDSC DIGITAL CAMERA GEDSC DIGITAL CAMERA IMG_3015 IMG_2999  IMG_3036 IMG_3052IMG_30811400439_3626801604722_31925961_o

Categorii:TURE Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.